Zákaznický servis

 

Vážení a milí přátelé,

moc si vážíme každého zákaníčka a proto se nebojte zeptat opravdu na cokoliv, co se týká zdravotních problémů a prevence.

Jsme tu pro Vás.

K zakoupeným produktům poskytujeme poradenství, tzv. Zákaznický servis. Hlavní náplní Zákaznického servisu je snaha vést zákazníka ke správnému a efektivnímu způsobu užívání námi nabízených výrobků. Projeví-li zákazník o tuto službu zájem, je mu poskytována zdarma, a to po celou dobu užívání produktů.

Zákaznický servis provádíme nejčastěji formou zasílání E-mailů nebo SMS zpráv, obvykle jednou za 2 až 4 týdny. Vyřizování dotazů zákazníka kdykoli v průběhu užívání těchto produktů je samozřejmou a bezplatnou součástí našeho Zákaznického servisu. V této souvislosti je vhodné vyplnit ve formuláři (spolu s volbou Zákaznického servisu) také kontakty na pevnou linku, mobilní telefon, skype, ICQ a E-mail.

Účelem Zákaznického servisu je snaha o maximální využití vlastností a účinků produktů a zamezení případného zklamání zákazníka, ke kterému může nesprávným užíváním produktů dojít. K tomuto účelu slouží rozbor aktuálně dosažených výsledků, kterými se pečlivě zabýváme. Rozbor je důležitý pro stanovení dalšího správného postupu při užívání zvolených produktů. Je však potřeba aktivní spolupráce zákazníka, která je pro rozbor dosažených výsledků nezbytná, jinak není možné zákaznický servis poskytovat.

Přejeme Vám všem hodně zdravíčka a štěstí v osobním i profesním životě.

 

Se srdečným pozdravem Miloslav a Ivona Chloubovi - nezávislí partneři / Manažeři OKG